RevamPinG....Just a BloG...

"tHe GreaTesT tHinG, YoU'll eVeR LeaRn, iS jUsT tO LoVe anD bE LovEd iN rEtUrN..."

Thursday, September 04, 2008

沿海公路的出口

i can't wait for the release for S.H.E's 11th album...anyone has any idea if there's gonna be a pre-order? pls let me know yay! thankz thankz. here's the lyrics of the 抒情主打 (sad song..=( ) ...there's another faster song that's on air already too.

沿海公路的出口 - S.H.E


用半截烟蒂烧一场蜃楼 借这场大雨让自己逃走
慌茫公路无人的漂泊 寂寞海啸把我卷走

用一段感情换一个朋友 每一句再见割一道伤口
躲在万劫不复的街头 微笑参透覆水难收

倘若说放一次手 就像咳一个嗽
我又何苦在乎得不到的温柔

我坐在公路的出口 等待天黑以后无边的寂寞
连想你都是种残酷切磋

我目送沿海的日落 紧抱一个醉生梦死的枕头
留不住回忆却学不会放手 怎么走

倘若说放一次手 就像咳一个嗽
我又何苦在乎得不到的温柔

我坐在公路的出口 等待天黑以后无边的寂寞
连想你都是种残酷切磋

我目送沿海的日落 紧抱一个醉生梦死的枕头
留不住回忆却学不会放手 怎么走